9 Ekim 2015 Cuma

Bitenler

Merhabalar arkadaşlar bugün biten ürünlerim den bahsetmek istiyorum
Oriflame dan ecollagen 3D+ cilt rengini açıcı yogurdumsu kıvamı var haftada 2 kere kullandım cilde yayıp ılık suyla duruladim cildimi sonucundan memnunum tekrar alacağım ürünlerden bir tanesi.
Oriflame Gıordanı White gold roll on u pek memnun kalmadım açıkçası çünkü sürekli 2 saat de bir yenilemek zorunda kaldım zaten tam olarak bitmedi kokusu hoş belki sonbahar da ya da kışın kullanırım diye düşündüğüm için yazın daha fazla kendimi zora sokmak istemedim bir daha alır mıyım sanmıyorum

Revivo parfüm benim olmasını isterdim ama eşimin sıkmadan koklamakla yetinmeye çalıştım harika bir parfüm ve kalıcı yaz kış kullanılabilir

Loreal elseve mucizevi bakım yağı anlatmakla bitmez çok çok kullanışlı bir ürün ve bayıla bayıla kullandım belki 5 inci şişe olabilir suan dove un saç serumu bittikten sonra alıcam çok memnunum dove un serumundan çok daha iyi tabi

Loreal Paris kusursuz makyaj temizleme suyu
Memnunum ama sadece göz makyajımı silmek için kullandım tekrar alirmiyim bilmiyorum aklıma kazınan bi ürün olmadı malesef

Caldion erkek deodoranti ama kokusuna bayılıyorum ve kokusu da kalıcı fiyatı da çok uygun

Johnson s baby yağ duş sonrası kullanıyorum kızım için alıyorum ama kendimi de kullanmaktan alıkoyamıyorum
Biten ürünlerim bu kadardı
Takip etmeyi ve görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayın görüşmek üzere


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder